Optimale klantbeleving – Optimalisatie ODA diensten

Heldere structuur | Betere samenwerking | Borging kwaliteitscontroles

Dit project is een mooi voorbeeld van het combineren van Zest Energy Excellence en Zest Project Excellence.

De opdrachtgever

Joulz

Situatie

Joulz heeft sterke groeiambities. In dat kader wil Joulz Meetbedrijven het klantproces moderniseren. De ODA-certificering is nu nog niet geoptimaliseerd en gestandaardiseerd. ZEST mocht de opdrachtgever hierbij begeleiden.

Aanpak

Zestgroup bracht huidige processen en werkinstructies in kaart. Ook werk gekeken naar de datakwaliteit en de borging ervan. Met deze informatie konden de ambities van Joulz met de huidige situatie vergeleken worden en een aanpak bepaald worden. In het plan werden de nodige aanpassingen aan het huidige proces, werkinstructies, onderlinge afspraken en het systeem besproken. Nadat Joulz goedkeuring gaf ging Zest hiermee aan de slag. Zestgroup stemde de standaard werkwijze voor certificering af met de auditor. Deze werkwijze is vervolgens binnen Joulz en samenwerkingspartners uitgerold.

Resultaat

Joulz maakt nu gebruik van een standaard draaiboek voor certificeringen. Het proces hiervoor is helemaal online ingericht en in overleg geoptimaliseerd. Nu kan Joulz haar klantverwachtingen nakomen en diensten leveren die gemak en meerwaarde voor de klant bieden. Joulz is nu klaar om haar ambities nog verder uit te bouwen!
Zest Purchasing
"We hebben samen mooie resultaten bereikt, bedankt voor jullie inzet!"
Jolanda van Maurik

Manager Klant- en contractmanagement, Joulz

Meer weten?

Neem contact op

Schrijf je in voor onze

Nieuwsbrief

BEZOEKADRES

Lorentzlaan 3
3401 MX IJsselstein

POSTADRES

Postbus 294
3400 AG IJsselstein

TELEFOON

+31 (0)30 687 46 31
Ma-Vr: 08.30 - 17.00 uur

Confidental Infomation